Specifikace nastroje: konverze klicoveho slova [Re: nastroje]

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: 09. 05. 2006, 23:33 CEST
---> Bonjour,

Vladimír Saur napsal(a):
> Dne 9.5.2006 17:22 Jan Brasna napsal(a):
> Jedna specifikace by mne taky napadla:
> 
> Vstup: název produktu
> Výstup: klíčová slova s konverzními poměry

ve vsi slusnosti bych rad podotknul, ze toto neni specifikace.

Budete konverzni pomer brat na navstevnika nebo navstevu? 
Navstevnika/navstevu budete identifikovat pres cookie, IP, kombinaci 
IP+User-Agent, nebo jak? Klicove slovo, to myslite jedno, anebo celou 
frazi? Staci Vam klicova slova sama o sobe, anebo chcete rozepsat 
konverzni pomery po vyhledavacich? Budete zohlednovat ruzne omezeni 
vyhledavani (u Googlu napriklad jazyk rozhrani, zemi puvodu tazatele...)?

Zakladni statistiky o konverzich na klicova slova ziskate ze spousty 
ruznych nastroju. Ja si zvykl na SawMill a Clicktracks. U online 
nastroju lze docela dobre pouzivat ruzne filtry (Analytics, WebTrends)...

Vratil bych se ale zpatky k tomu, co asi chtel napsat Marek Prokop: 
analyza neni narocna na provedeni (grep, sort, uniq ;-)). Musite jen 
vedet, co chcete analyzovat a jak se dostanete k vysledkum. Nakoupili 
jsme sice analyzacni software za desitky tisic korun, ktery nam 
usnadnuje rutinni a zakladni vyhodnocovani navstevnosti, ale ty 
nejhodnotnejsi informace stejne vzdycky vytahne nas analytik z logu 
grepovanim.


   Pekny den

-- 
=M=
Received on Tue, 09 May 2006 23:33:24 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 05. 2006, 23:33 CEST