OT Re: Statistiky návštěvnosti stránek - celoevropsky či světově

From: Jan Vetyška <seo (zavinac)>
Date: 25. 05. 2006, 15:03 CEST
Zdravim,

Karel Mrázek wrote:
> *** Statistiky návštěvnosti jsou extrémně důležité. Existují-li navíc 
> někde statistiky účinnosti (míníte CTR?) bannerů na měřených 
> serverech, -> wow, sem s nimi! Tím lépe, jsou-li data tříděna např. 
> podle kategorií byznysu zadavatelů.
>

Ucinnost bannerove reklamy je krasne tema, myslim, ze uplne idealne 
patrici do mnou oblibene a casto propagovane konference reklama@nawebu.

Jinak si dovolim mensi polemiku:
IMO se uspech/ucinnost bannerove (vicemene jakekoliv reklamy)   neda  
merit pomoci CTR.

Jedine relevanti meritko uspesne reklamy je prodej (vyrobku/sluzeb). 
Uspesnost kampane tedy zmerite velice tezko, IMHO nejpresnejsim meritkem 
v medialni praxi byva kvantitativni vyzkum,  kde reprezentativni vzorek 
vysvetluje duvod zakoupeni daneho produktu, tato data se spoji s 
vyzkumem medii a dostanete se k priblizne ucinnosti vasi (napr.: 
bannerove) kampane.

CTR se da pouzit pouze v pripade, kde vasim jedinym cilem je ziskat 
"divaka", coz je v praxi minoritni situace (respektive mela by byt ;) )

V medialni praxi se navic vetsinou setkavame se situaci, kde bannerove 
kampane primarne posiluji brand firmy (produktu/sluzby), takze CTR je tu 
opet tak trochu navic.

-- 
S pozdravem,
Jan Vetyska
Received on Thu, 25 May 2006 15:03:28 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 25. 05. 2006, 15:03 CEST