Re: jak casto nova vertikalni a lateralni analyza klicovych slov?

From: Tomas Kapler <kapler (zavinac)>
Date: 05. 08. 2006, 02:12 CEST
Mohu se zeptat co provozujete za server, že se v něm každý týden mění
nějak výrazně klíčová slova? Já jich dělám pár desítek, některé i
několik let a na 95% klíčových slov přijdu během hodinové přípravné
analýzy s programem pro hledání frází a jejich četností (vlastní
výroba) a první týden mi odhalí (pomocí adwords atp. i statistik),
četnosti i důležitost těch kterých fází i fráze na které jsem
nepřišel. Mezitím se dělá web a copywriting podle prvních odhadů, po
týdnu se doladí a pak se už na to v podstatě nemusí sahat. Neznám moc
oborů, kde by se měnily klíčové fráze, že by třeba najednou lidé
začali místo auto hledat automobil, výjimkou jsou weby, které cílí
právě na max. návštěvnost, takže cílí na jakoukoliv frázi, typu
onanistické servery ala Hulán, či zpravodajství, či porno/atp.
servery. Samozřejmě z profesionálního hlediska se na statistiky také
koukám každý den, významně přitom kývám a kasu se jak jsem dobrej, že
stále všechny servery rostou, ale nové fráze se v podstatě
neobjevují.Samozřejmě tedy pokud nechce člověk cílit na fráze, na
které chodí méně než celkem pár procent lidí (vždy bude velká část
dotazů unikátních).

Imho má smysl dělat nějaké úvahy, když se mění struktura produktů,
názvosloví, přijde nějaká větší konkurence, zavádí se nějaký nový
produkt/termín atp. Když budu prodávat modrou limonádu a někdo začne
tlačit termín limo na jeho červenou limonádu, tak začnu nově cílit na
limo. Stejně tak když začnu prodávat fialové pivo, tak začnu cílit na
pivo.

To se ale bavím čistě o SEO. Potom je ovšem PR hledisko, kdy není pro
firemní weby dobré mít stále stejné plky na stránkách, takže je
potřeba je jednou za tři měsíce či půlrok změnit.

No a pak je ještě jeden v některých kategoriích a na některá slova
důležitý okamžik - když mám hodně konkurenční fráze, nejsem na ni na
seznamu a google stále na prvním místě, ale přu se s někým podobně
dobrým jako já o první pozice, tak pak to vyžaduje častější zásahy (ne
nutně do samotné stránky)
Received on Sat, 5 Aug 2006 02:12:50 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 05. 08. 2006, 02:12 CEST