Re: adresarova struktura z hlediska hledace

From: Petr Heller <petr.heller (zavinac)>
Date: 23. 08. 2006, 20:34 CEST
Cau Michale,

záleží na tom co k čemu potřebuješ. Pokud máš víc projektů, použij 
subdomeny, pokud máš projekt jeden, tak adresáře ;) Rozhodně to se 
subdoménama nepřehánet ;)

S pozdravem

Petr Heller
http://petrheller.info - CMS redakční systémy, internetový marketing 
(SEO/SEM)
tel: 376-383-611 | gsm: 720-579-325 | ICQ: 244-250-756 | skype: petr.heller


----- Original Message ----- 
From: "Michal Krajcirovic - konference" <konference@kraja.net>
To: <seo@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, August 23, 2006 8:25 PM
Subject: adresarova struktura z hlediska hledace


> Zdravim,
> Je z hlediska umisteni ve vyhledavacich lepsi tvorit adresy ve stylu
> example.com/neco nebo neco.example.com ? totez v pipade viceslovnych nazvu
> &#8211; neco-cokoliv.example.com nebo example.com/neco-cokoliv ?
>
> Diky!
>
> KRAJA
>
>
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> KURZ TVORBY POUZITELNYCH A OBCHODNE USPESNYCH STRANEK
> (Cena 2.950 Kc bez DPH, Praha, 11. zari 2006)
> Spousta navstevniku jeste nic neznamena, je potreba ziskat zakazniky.
> Naucte se zlepsit konverzni pomer webu diky lepsi pouzitelnosti.
> http://www.dobryweb.cz/sluzby/kurz-pouzitelnosti.html?seo
> -----------------------------------------------------------------------
> -- 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
>
>
>
> 
Received on Wed, 23 Aug 2006 20:34:55 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 23. 08. 2006, 20:34 CEST