Re: adresarova struktura z hlediska hledace

From: Michal Krajcirovic - konference <konference (zavinac)>
Date: 23. 08. 2006, 20:50 CEST
Zdar Petře,
dám příklad.
Třeba knihkupectví example.com.
Je lepší udělat harry-poter.example.com anebo example.com/harry-poter,
případně třeba blbosti.example.com/harry-poter nebo
example.com/blbosti/harry-poter ?

V případě tohoto projektu budou určitě kategorie, případně podkategorie a
pak teprve název produktu, kategorií bude do pěti, takže ty by byly možná
lepší jako kategorie.example.com, podkategorie jako
kategorie.example.com/podkategorie a produkt jako
kategorie.example.com/podkategorie/nazev-produktu .
Je to takhle nejlepší?

Dík


> Cau Michale,
>
> záleží na tom co k čemu potřebuješ. Pokud máš víc projektů, použij
> subdomeny, pokud máš projekt jeden, tak adresáře ;) Rozhodně to se
> subdoménama nepřehánet ;)
>
> S pozdravem
>
> Petr Heller
> http://petrheller.info - CMS redakční systémy, internetový marketing
> (SEO/SEM)
> tel: 376-383-611 | gsm: 720-579-325 | ICQ: 244-250-756 | skype:
> petr.heller
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Michal Krajcirovic - konference" <konference@kraja.net>
> To: <seo@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, August 23, 2006 8:25 PM
> Subject: adresarova struktura z hlediska hledace
>
>
>> Zdravim,
>> Je z hlediska umisteni ve vyhledavacich lepsi tvorit adresy ve stylu
>> example.com/neco nebo neco.example.com ? totez v pipade viceslovnych
>> nazvu
>> &#8211; neco-cokoliv.example.com nebo example.com/neco-cokoliv ?
>>
>> Diky!
>>
>> KRAJA
>>
>>
>> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>> KURZ TVORBY POUZITELNYCH A OBCHODNE USPESNYCH STRANEK
>> (Cena 2.950 Kc bez DPH, Praha, 11. zari 2006)
>> Spousta navstevniku jeste nic neznamena, je potreba ziskat zakazniky.
>> Naucte se zlepsit konverzni pomer webu diky lepsi pouzitelnosti.
>> http://www.dobryweb.cz/sluzby/kurz-pouzitelnosti.html?seo
>> -----------------------------------------------------------------------
>> --
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> KURZ TVORBY POUZITELNYCH A OBCHODNE USPESNYCH STRANEK
> (Cena 2.950 Kc bez DPH, Praha, 11. zari 2006)
> Spousta navstevniku jeste nic neznamena, je potreba ziskat zakazniky.
> Naucte se zlepsit konverzni pomer webu diky lepsi pouzitelnosti.
> http://www.dobryweb.cz/sluzby/kurz-pouzitelnosti.html?seo
> -----------------------------------------------------------------------
> --
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
Received on Wed, 23 Aug 2006 20:50:10 +0200 (CEST)

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 23. 08. 2006, 20:49 CEST