e-shop duplicitní odkazy

From: Richard Marvan <richard.marvan (zavinac)>
Date: 24. 08. 2006, 09:29 CEST
Dobrý den všem,
řeším e-shop a z pohledu SEO mě vrtají hlavou dvě otázky:

1) často na e-shopech vídám že v seznamu zboží je odkazem na detail 
jednak fotogorafie, jednak název zboží, a pak ještě slovo "detail". Čili 
tři odkazy. Sám bych nejradši měl jen odkaz "detail". Vím však že z 
pohledu SEO je lepší když je odkazem "název zboží". Není však použití 
všech 3 odkazů zavádějící a dokonce penalizovatelné ? (vždyť 3 odkazy 
směřují na jedno místo - je to zbytečná duplicita). Některé shopy to 
takto mají a stejně jsou vysoko ve výsledcích vyhledávání.

2) e-shopy mají většinou vlevo menu, pominu-li javascriptové 
rozbalování, tak často bývá po rozkliknutí vidět jen první úroveň 
vnoření. Avšak většinou má kategorie další a další podkategorie, které 
jsou již viditelné nad seznamem zboží. I tak však první úroveň 
rozkliknutí je vlastně zase duplicitní, jednak je odkazy vidět vlevo po 
rozkliknutí první úrovně, a druhak ty samé odkazy (podkategorie) je 
vidět v pravo od menu nad seznamem zboží. (velmi častý jev). a de facto 
je to opět duplicita, nebo se pletu? (doufám že jste mé vysvětlení 
pochopili.:-)

Děkuji za Váš názor
Ríša Marvan
Received on Thu, 24 Aug 2006 09:29:17 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 24. 08. 2006, 09:25 CEST