Re: e-shop duplicitní odkazy

From: Lukáš Holota <L.Holota (zavinac)>
Date: 24. 08. 2006, 10:32 CEST
Zdravim,

    kdyz Vas zde vidim nadavat na tyto veci, musim se ozvat, web je prece pro lidi a tem je prijemnejsi, kdyz muzou kliknout na slovo detail, na obrazek i na nadpis, co je ucelem seo? privest lidi, kdyz ale bude web lidem neprijemny, tak je Vam prece seo k nicemu, nevim, jak Vy, ale stavim vzdy vyhledavac do druhe roviny...

L.Holota


>  ------------ Původní zpráva ------------
>  Od: Richard Marvan <richard.marvan@techline.cz>
>  Předmět: e-shop duplicitní odkazy
>  Datum: 24.8.2006 09:25:44
>  ----------------------------------------
>  Dobrý den všem,
>  řeším e-shop a z pohledu SEO mě vrtají hlavou dvě otázky:
>  
>  1) často na e-shopech vídám že v seznamu zboží je odkazem na detail 
>  jednak fotogorafie, jednak název zboží, a pak ještě slovo "detail". Čili 
>  tři odkazy. Sám bych nejradši měl jen odkaz "detail". Vím však že z 
>  pohledu SEO je lepší když je odkazem "název zboží". Není však použití 
>  všech 3 odkazů zavádějící a dokonce penalizovatelné ? (vždyť 3 odkazy 
>  směřují na jedno místo - je to zbytečná duplicita). Některé shopy to 
>  takto mají a stejně jsou vysoko ve výsledcích vyhledávání.
>  
>  2) e-shopy mají většinou vlevo menu, pominu-li javascriptové 
>  rozbalování, tak často bývá po rozkliknutí vidět jen první úroveň 
>  vnoření. Avšak většinou má kategorie další a další podkategorie, které 
>  jsou již viditelné nad seznamem zboží. I tak však první úroveň 
>  rozkliknutí je vlastně zase duplicitní, jednak je odkazy vidět vlevo po 
>  rozkliknutí první úrovně, a druhak ty samé odkazy (podkategorie) je 
>  vidět v pravo od menu nad seznamem zboží. (velmi častý jev). a de facto 
>  je to opět duplicita, nebo se pletu? (doufám že jste mé vysvětlení 
>  pochopili.:-)
>  
>  Děkuji za Váš názor
>  Ríša Marvan
>  
>  ------------------------------------------------ (reklama) ------------
>  KURZ TVORBY POUZITELNYCH A OBCHODNE USPESNYCH STRANEK 
>  (Cena 2.950 Kc bez DPH, Praha, 11. zari 2006)
>  Spousta navstevniku jeste nic neznamena, je potreba ziskat zakazniky.
>  Naucte se zlepsit konverzni pomer webu diky lepsi pouzitelnosti.
>  http://www.dobryweb.cz/sluzby/kurz-pouzitelnosti.html?seo
>  -----------------------------------------------------------------------
>  -- 
>  Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
>  Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>  
>  
>  
>  
Received on Thu, 24 Aug 2006 10:32:24 +0200 (CEST)

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 24. 08. 2006, 10:32 CEST