RE: Dotaz od SEO Fushera :-)

From: David Spinar <spinar (zavinac)>
Date: 29. 08. 2006, 09:21 CEST
Pěkný den,

> Urcite to tady ctou aj SEO firmy.Pokud jste tak dobri jak o 
> sobe pisete vsechny ty moudra . Proc optimalizujete cizi 
> weby,kdyz si muzete s vasima vedomostma vyoptimalizovat weby 
> pro klicova slova,ktere vam vydelaji 100 az 1000 nasobne 
> vic,nez kterakoliv firma vam tu muze zaplatit. 

Tato otázka je stejně zcestná jako dotázat se právní kanceláře Squire,
Sanders & Dempsey, která úspěšně zastupuje pivovar Anheuser-Busch, proč si
také nezaloží pivovar, když jim umí tak perfektně vyhrávat soudní spory.

Tato otázka vychází z mylné představy, že "vědět jak" stačí. Jenže ono to
samozřejmě nestačí. Umět dostat svůj web na první místo na klíčové slovo
"dovolená Chorvatsko" je jedna věc, ale podnikat jako cestovní agentura je
věc druhá. To samé platí i pro všechna další slova.

Takže by mělo bezezbytku platit to, že SEO konzultanti se starají jen o
drobný výsek činnosti svého klienta (tj. maximalizují nalezitelnost a tím
cílenou návštěvnost) a ještě přitom využívají zdrojů klienta, které sami
obvykle nemají (tj. jeho vývojové zázemí, finance, sílu webového portfolia
atp.).

Pěkný den,

David Špinar
www.h1.cz
Received on Tue, 29 Aug 2006 09:21:57 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 08. 2006, 09:22 CEST