Re: volba nejvhodnějšího URL

From: Nishkam <nishkam (zavinac)>
Date: 02. 10. 2006, 13:06 CEST
Dobry den,

imho, http://www.nazev.cz/nazev-vyrobku

pokud to "nejde", pak bych osobne udelal 4 a dobre premyslel nad nazvy 
kategorii a jeste bych odstranil to "Zbozi"

Zalezi take prave na tom co je to za zbozi a jake jsou nazvy kategorii 
(co hledaji lidi ve vyhledavacich)

-- 
Nishkam - http://nishkam.tady.info


Richard Marvan wrote:
> Dobrý den,
> chtěl bych se všech zeptat na názor, jaký tvar URL je z pohledu SEO 
> nejvhodnější.
> 
> 1) http://www.nazev.cz/Zbozi/465/nazev-vyrobku.aspx
> 2) http://www.nazev.cz/Zbozi/nazev-vyrobku/465.aspx
> 3) http://www.nazev.cz/Zbozi-10/465-nazev-vyrobku.aspx
> 4) 
> http://www.nazev.cz/Zbozi/Nazev-kategorie/Nazev-podkategorie/nazev-vyrobku.aspx 
> 
> 
> Jde mi o to že optimalizujeme e-obchod a chceme dosáhnout kvalitních url 
> ještě před spuštěním. Můj názor je, že nejlepší je mít "Nazev-vyrobku" 
> co nejblíže začátku celé URL. Poslední čtvrtá možnost se úplně liší od 
> ostatních tím, že v URL je i celá cesta kategoriemi výrobků. Takto to má 
> například Nettravel.cz se zájezdy.
> 
> Děkuji za vaše názory, popřípadě námět na URL které by bylo ještě 
> kvalitnější než výše uvedené.
> 
> S pozdravem
> Richard Marvan
> 
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> KURZ VYHODNOCOVANI STATISTIK NAVSTEVNOSTI
> (Cena 2.950 Kc bez DPH, Praha, 3. rijna 2006)
> Naucte se vycist ze statistik navstevnosti, kde uzivatele na vasem
> webu tapou. Zjistete, kde a v cem selhava navigace, kde a jak upravit
> vzhled nebo texty stranek, aby se z navstevniku stali zakaznici.
> http://www.dobryweb.cz/sluzby/kurz-vyhodnocovani-navstevnosti.html?seo
> -----------------------------------------------------------------------
Received on Mon, 02 Oct 2006 13:06:08 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 10. 2006, 13:05 CEST