Re: volba nejvhodnějšího URL

From: Lukas Mach <lukas.mach (zavinac)>
Date: 02. 10. 2006, 13:26 CEST
Lepsi by bylo, kdybyste popsal, jak vypada obsah eshopu. Napr. jestli
se u vas jeden produkt muze nachazet ve vice kategoriich nebo jestli
ma kazda kategorie unikatni nazev (tj. jestli tam mate kategorii
"Logitech" jenom jednou nebo 5x jako podkategorii kategorii "Vyrobci
klavesnic", "Vyrobci mysi", ...)

Ja pouzivam neco, co tu snad uz nekdo popisoval:

http://www.example.cz/nazev-kategorie
http://www.example.cz/nazev-kategorie/nazev-podkategorie
...
http://www.example.cz/p/nazev-produktu
http://www.example.cz/p/nazev-jineho-produktu
...
http://www.example.cz/i/nazev-informacniho-clanku
...
http://www.example.cz/kosik
http://www.example.cz/pokladna

a tak dal. V takovem pripade samozrejme nesmite mit korenovou
kategorii, ktera se jmenuje "Košík" :-) Pouzivat URI ve tvaru
kategorie/podkategorie/nazev-produktu mi prijde prehnane - tim, ze v
adrese petkrat zopakujete nejake klicove slovo, toho asi moc
neziskate.

On 10/2/06, Richard Marvan ... wrote:
> chtěl bych se všech zeptat na názor, jaký tvar URL je z pohledu SEO
> nejvhodnější.
Received on Mon, 2 Oct 2006 13:26:22 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 10. 2006, 13:26 CEST