Re: [Pracovni nabidka] Mall.cz hleda specialistu na SEO a SEM

From: Petr Srsen <petr (zavinac)>
Date: 10. 10. 2006, 09:53 CEST
> Dobra dobra, sypu si popel na hlavu :) ale presto by me zajimalo co
> takovy odbornik umi oproti webmasterovi-looserovi, ktery si precte ty
> ctyri a4ky ? Pokud si dobre vzpominam tak BMW taky najalo skutecne
> _specialisty_ a jak dopadli ! :) Ale to uz jsme zase nekde jinde, tak to
> radsi uzavreme :)

Tak treba kvalitni linkbuilding neni uplne trivialni zalezitost
(zvlast pro eshopy je to pomerne orisek), u jejich PPC kampani je
velky prostor pro vylepsovani a experimentovani, obecne lze urcite
zvysovat konverze resp. optimalizovat vydaje na online marketing,
vyhodnocovat co nejpresneji ROI, analyzovat pohyb navstevniku na webu,
hledat dalsi prilezitosti pro zvysovani navstevnosti/trzniho podilu,
atp. Nejde jen o zakladni SEO, ktere maji navic uz davno a dobre
zvladnute, ale o komplexni reseni online marketingu. A na to 4 actyrky
rozhodne nestaci.

PS
Received on Tue, 10 Oct 2006 09:53:41 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 10. 2006, 09:54 CEST