Re: Řazení title

From: Milan Tucek <seo (zavinac)>
Date: 11. 10. 2006, 14:35 CEST
On 11 Oct 2006 at 14:07, Richard Marvan wrote:

> Takže pokud provozuji e-obchod, je dobré mít např. při otevřeném
> detailu výrobku uvedenou v description anotaci k výrobku? Promiňte že
> se teď tak podivuji, ale na více místech na netu jsem se dočetl že
> meta už příliš neovlivňuje výsledky vyhledávání.

To jste se docetl dobre. Neovlivnuje vysledky vyhledavani. Ale! 
Ovlivnuje klikatelnost v techto vysledcich. Google a Jyxo zobrazuji 
"description" v popisku stranky, pokud v nem naleznou hledany vyraz. 
Srozumitelny a vhodny "popis" pak nalaka vice uzivatelu ke kliknuti 
nez treba uryvky textu - dle meho nazoru.

Odpoved na vasi otazku tedy zni: zcela jiste je vhodne uvadet pro 
kazdou stranku specificky obsah meta tagu "description", a to rozumne 
delky (nazory na pocet slov se lisi) a hlavne relevantni anotace.

Milan Tucek

-- 
>> Svist 21 s.r.o. | webdesign & code <<
>> Volna mista php/MySQL/SEO: http://www.svist21.cz/svist21/jobs.php
Received on Wed, 11 Oct 2006 14:35:38 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 10. 2006, 14:36 CEST