Re: Délka placeného odkazu na webu s větším PR

From: Milan Tucek <seo (zavinac)>
Date: 11. 10. 2006, 14:40 CEST
On 11 Oct 2006 at 14:27, Pavel Kodýtek wrote:

>   No  logicky  vzato na pořád. Má-li zpětný odkaz určitou váhu, pokud
>   je umístněn, je  snad  přeci  logické, že pokud se odebere, váhu
>   přestane mít protože prostě přestane existovat.

Logicke to je. Ale tazatel mel zrejme na mysli efekt snehove koule, 
kdy zakoupenim vyznamneho odkazu o svych strankach da vedet siroke 
verejnosti (posunem v pozicich), ktera jeho vytvor muze uznat za 
zajimavy a zacit na nej organicky linkovat. Puvodne zakoupeny link 
pak nebude tolik potreba a jeho odebranim se stranky nepropadnou na 
vychozi spatne pozice. Takze otazka by zrejme mela znit: na jak 
dlouho je uzitecne zakoupit silny odkaz, aby to melo ve vysledcich 
vyhledavacu potrebny efekt?

Milan Tucek

-- 
>> Svist 21 s.r.o. | webdesign & code <<
>> Volna mista php/MySQL/SEO: http://www.svist21.cz/svist21/jobs.php
Received on Wed, 11 Oct 2006 14:40:15 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 10. 2006, 14:41 CEST