Re[2]: Délka placeného odkazu na webu s větším PR

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: 11. 10. 2006, 14:58 CEST
Zdravím,

11. října 2006, 14:40:15, Milan Tucek napsal(a):
MT> Logicke to je. Ale tazatel mel zrejme na mysli efekt snehove koule,
MT> kdy zakoupenim vyznamneho odkazu o svych strankach da vedet siroke 
MT> verejnosti (posunem v pozicich), ktera jeho vytvor muze uznat za 
MT> zajimavy a zacit na nej organicky linkovat. Puvodne zakoupeny link 
MT> pak nebude tolik potreba a jeho odebranim se stranky nepropadnou na 
MT> vychozi spatne pozice. Takze otazka by zrejme mela znit: na jak 
MT> dlouho je uzitecne zakoupit silny odkaz, aby to melo ve vysledcich 
MT> vyhledavacu potrebny efekt?

   Ach  tak,  podíváme-li se na to z tohoto hlediska, tak pak ano. Ovšem
   je  třeba  vzít  v  úvahu,  že  u komerčních projeků nebude organické
   linkování  tak  masivní,  aby mohlo nahradit významné odkazy, v tomto
   případě  tedy  kvalitní  placené  zpětné odkazy. Dovolil bych si tedy
   spíše  shrnout to tak, že ten placený odkaz by měl být na tak dlouho,
   dokud  se  nepodaří  získat  adekvátní  odkaz neplacený (nebo množinu
   odkazů), který by nahradil placený odkaz.

-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz/
Received on Wed, 11 Oct 2006 14:58:45 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 10. 2006, 15:00 CEST