Re: Re[2]: Délka placeného odkazu na webu s větším PR

From: Milan Tucek <seo (zavinac)>
Date: 11. 10. 2006, 15:19 CEST
On 11 Oct 2006 at 14:58, Pavel Kodýtek wrote:

> MT> vychozi spatne pozice. Takze otazka by zrejme mela znit: na jak 
> MT> dlouho je uzitecne zakoupit silny odkaz, aby to melo ve vysledcich 
> MT> vyhledavacu potrebny efekt?
> 
>    Ach  tak,  podíváme-li se na to z tohoto hlediska, tak pak ano. Ovšem
>    je  třeba  vzít  v  úvahu,  že  u komerčních projeků nebude organické
>    linkování  tak  masivní,  aby mohlo nahradit významné odkazy, v tomto
>    případě  tedy  kvalitní  placené  zpětné odkazy. Dovolil bych si tedy
>    spíše  shrnout to tak, že ten placený odkaz by měl být na tak dlouho,
>    dokud  se  nepodaří  získat  adekvátní  odkaz neplacený (nebo množinu
>    odkazů), který by nahradil placený odkaz.

Ano, to je rozumne a rozhodnuti subjektivni ("tak ted mam uz 15x GTPR 
4/10, uz muzu tu petku pustit"). Ne vzdycky ma ale clovek tolik penez 
:-). 

Ted zbyva jen odpovedet, za jak dlouho bude mit zakoupeny efekt 
kladny vliv na pozici ve vysledcich a po jake dobe vliv opadne, kdyz 
se odkaz odstrani. Tezko DMSN* pausalizovat, cim vyznamnejsi stranky, 
tim rychlejsi pozitivni vliv to bude mit (pocitaje jednotky dni u 
Google, jednotky tydnu u Seznamu). Ale co to opadnuti vlivu, je to 
stejne rychle?

Milan Tucek


* dle meho skromneho nazoru
Received on Wed, 11 Oct 2006 15:19:55 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 10. 2006, 15:20 CEST