Re: Délka placeného odkazu na webu s větším PR

From: Petr Srsen <petr (zavinac)>
Date: 11. 10. 2006, 18:11 CEST
Pristupoval bych k tomu jinak. Je potreba si spocitat, jak nejsnaze
ziskat cileny traffic, ktery prinasi konverze a zaroven pocitat
cenu/vykon. Mame klienta, ktery si platil na Seznamu klicova slova za
100k+ CZK rocne. Prineslo mu to urcitou navstevnost, byl pomerne
spokojeny (melo to mimochodem daleko vyssi ucinnost nez plosna inzerce
v oborove printove inzerci).

Doporucili jsme mu prednostni vypisy zrusit, zoptimalizovali jsme mu
web, zajistili solidni linkbuilding (na kterem obchodni uspech webu
stoji). Nyni je ve vsech hlavnich vyhledavacich na pozadovane klicove
slovo prvni, pocet navstev i konverzi se zvysil o stovky procent.
Krome pocatecni investice za optimalizaci nam nyni plati rocne neco
kolem 30-40k CZK za backlinky. Cele se mu to neskutecne vyplaci.

U webu malych a strednich firem je temer nemozne spolehat na prirozene
ziskavani backlinku, takze je tomu treba pomoci. Do urcite miry lze
ziskat GTPR4 diky odkazum "zadarmo" - z ruznych katalogu a podobne,
pokud je ale obor stredne nebo vice konkurencni, neni jina cesta nez
nakup backlinku.

-- 
Petr Srsen
petr@srsen.cz
Received on Wed, 11 Oct 2006 18:11:23 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 10. 2006, 18:13 CEST