Re: Délka placeného odkazu na webu s vìt¹ím PR

From: Daniel Péder [ www.Infoset.cz ] <Daniel.Peder (zavinac)>
Date: 11. 10. 2006, 18:22 CEST
Petr Srsen wrote, On 11.10.06 18:11:
> Pristupoval bych k tomu jinak. Je potreba si spocitat, jak nejsnaze
> ziskat cileny traffic, ktery prinasi konverze a zaroven pocitat

a v cem je tedy ten rozdil? ;)

> cenu/vykon. Mame klienta, ktery si platil na Seznamu klicova slova za
> 100k+ CZK rocne. Prineslo mu to urcitou navstevnost, byl pomerne
> spokojeny (melo to mimochodem daleko vyssi ucinnost nez plosna inzerce
> v oborove printove inzerci).

mohl byste naznacit jak jste merili ucinnost plosne inzerce v tisku? ;)


-- 
  ... aby internet přinášel výsledky
Daniel.Peder@infoset.cz | +420 775 973 337
http://Marketing-pro-Internet.infoset.cz
Received on Wed, 11 Oct 2006 18:22:10 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 10. 2006, 18:23 CEST