Re: Délka placeného odkazu na webu s větším PR

From: Petr Srsen <petr (zavinac)>
Date: 11. 10. 2006, 18:44 CEST
> > cenu/vykon. Mame klienta, ktery si platil na Seznamu klicova slova za
> > 100k+ CZK rocne. Prineslo mu to urcitou navstevnost, byl pomerne
> > spokojeny (melo to mimochodem daleko vyssi ucinnost nez plosna inzerce
> > v oborove printove inzerci).
>
> mohl byste naznacit jak jste merili ucinnost plosne inzerce v tisku? ;)

Jednoduse. Kombinaci navstevnosti webu, ktery byl v printove inzerci
primarne propagovan v soucinnosti s poctem poptavek a finalnich
objednavek. Jedna se o velmi specificke odvetvi, kde tech dodanych
objednavek neni zase tolik, takze se to vyhodnocovalo pomerne snadno a
presne.

PS
Received on Wed, 11 Oct 2006 18:44:14 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 10. 2006, 18:45 CEST