RE: Cena placeného odkazu [Délka placeného odkazu...]

From: Milan Tucek <seo (zavinac)>
Date: 12. 10. 2006, 11:31 CEST
On 12 Oct 2006 at 11:00, Petr Halada wrote:

> Nestezuji si, navstevnost je slusna, spise je to takova akademicka
> otazka, proc jsem porad na GTPR 4/10. V lednu 2006 tohoto roku jsem
> zprovoznil web www.anox.cz, odkazy jsem budoval jeden den, jinak
> nechal tak. Po nedavné aktualizaci doména poskočila z GTPR 1/10 na
> GTPR 4/10 :-) Je to proste zahada :-)

Zahada to neni. Musite si uvedomit, ze vzdalenost 1/10 az 4/10 je 
treba tak velka jako ze 4/10 na 5/10. Nekde jsem videl odhad prepoctu 
skutecneho PR na GTPR a z nej vyplyva, ze zhruba 35 odkazu ze stranek 
stranek 3/10 se vyrovna jedinemu 5/10.

Rady z hlavy na zaver: 

a) Piste zajimavy obsah, na ktery lide budou sami odkazovat -- 
snadnejsi je to u nekomercnich stranek. Uznavam, ze to ale neni nic 
jednoducheho a malokdo to dokaze. Ne kazdy ma dar slova a tema, 
kterym zaujme. 

b) Postavte web s nejakou zdarma sluzbou nebo produktem. Lide by 
nejradeji ziskali vsechno gratis a zpravy o tom, kde se to rozdava, 
se siri rychlosti blesku.

c) Delejte weby velkym a vyznamnym firmam. Ty mivaji dostatek silnych 
zpetnych odkazu.

a jiste je spoustu dalsich tipu, ktere by vycerpaly abecedu. Ovsem 
bez poctive prace tak jako tak vam vyznam stranek neporoste.

Milan Tucek

-- 
>> Svist 21 s.r.o. | webdesign & code <<
>> Volna mista php/MySQL/SEO: http://www.svist21.cz/svist21/jobs.php
Received on Thu, 12 Oct 2006 11:31:43 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 10. 2006, 11:32 CEST