Re: Parametry v URL

From: Peter Soltes <peter (zavinac)>
Date: Sun, 04 Mar 2007 11:33:48 +0100
Zdravim Vas,

myslim si, ze proti tomu vyhladavace nic nemaju. Ako parameter sa za 
otaznik zvyknu davat casto reklamne hodnoty, aby bolo mozne vselico 
merat. Napriklad sam Google Analytics pre lepsie meranie reklam pouziva 
?utm_source=EtargetSK&utm_medium=CPC&utm_term=#WORD#........ .    
Napriklad stavkove kancelarie na internete davaju za odkaz rozne 
identifikacne cisla pre affiliate a pritom sa otvori vzdy rovnaka 
stranka, a pritom je tam neustale to iste.

Peter

Jan Bednarik wrote:

> Zdravim,
>
> resim otazku, jestli brat ohled na parametry v tom smyslu, jestli 
> zobrazit stranku i pres to, kdyz poslu request s nesmyslnym 
> parametrem. Tzn. napriklad mam stranku example.com/strana a nekdo zada 
> URL example.com/strana?nesmysl=1. Takto muzou snadno vznikat 
> duplicity, kdyz by nekdo, treba i neumyslne, linkoval na web s parametry.
>
> Co jsem tak pozoroval, tak na to nikdo nehledi, coz je pochopitelne.
>
> Vpodstate muj dotaz je - pokud by to bylo mozne, bylo by vhodne pri 
> zadani neznameho parametru v URL vyhodit 404ku?
>
Received on 04. 03. 2007, 11:33 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 04. 03. 2007, 11:33 CET