Re: Parametry v URL

From: Jan Bednarik <info (zavinac)>
Date: Sun, 04 Mar 2007 11:45:34 +0100
> myslim si, ze proti tomu vyhladavace nic nemaju. Ako parameter sa za 
> otaznik zvyknu davat casto reklamne hodnoty, aby bolo mozne vselico 
> merat. Napriklad sam Google Analytics pre lepsie meranie reklam pouziva 
> ?utm_source=EtargetSK&utm_medium=CPC&utm_term=#WORD#........ .    
> Napriklad stavkove kancelarie na internete davaju za odkaz rozne 
> identifikacne cisla pre affiliate a pritom sa otvori vzdy rovnaka 
> stranka, a pritom je tam neustale to iste.

OK, to jsou situace, kdy se s necim takovymto pocita. Ale co kdyz s tim 
nemusim pocitat? Resp. nemam zadny affiliate system apod.

-- 
Jan Bednarik
info(v)bednarik(tecka)org
*http://www.bednarik.org - web o [flame]nejlepsim[/flame] CMS Typo3*
Received on 04. 03. 2007, 11:45 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 04. 03. 2007, 11:45 CET