RE: Digg

From: Jan Brunec <brunec (zavinac)>
Date: Mon, 5 Mar 2007 22:01:54 +0100
Dobrý den,
Jsem na DMOZ správcem kategorie krátkou dobu a pokusím se napsat své
zkušenosti :
Pokud se chcete stát správcem nějaké komerční kategorie, tak nemáte skoro
vůbec šanci, lépe řečeno jste zamítnut. Celé DMOZ nikdy jako katalog pro
lidi nebude fungovat - tato představa v tomto pojetí v jakém funguje je
nereálná. Celé to je tvořeno pouze pro lidi kolem SEO a podle toho také
vypadají správci. Obsadí kategorii a nepustí "konkurenci" , můžete toto
chování nahlásit, ale stejně se obávám, že Vám to příliš nepomůže. Proto
tedy .... buďte taky žába a rychle si zaberte kategorii, která je ještě
volná.... když se o ni nebudete starat , tak Vám nic nehrozí a pokud budete
si držet konkurenci od těla a nebudete reagovat na požadavky o přidání, tak
jste v klidu ;-)

Omlouvám se, nechal jsem se možná strhnout, ale taky nejsem spokojen s tím
jak DMOZ funguje a to jsem jeho součástí.

-----Original Message-----
From: Vladislav Pecina , P-cut [mailto:magic (zavinac) pecomp.cz] 
Sent: Monday, March 05, 2007 9:53 PM
To: seo (zavinac) nawebu.cz
Subject: Re: Digg

hmm

mě spíš vadí, že na dmoz ,mám ten pocit, mohu poslat cokoli a spíš než svoji

práci, činí borci žáby na prameni, jinak jak mi kdo vysvětlí správce 3 
kategorií s minimem obsahu, který neplní svou funkci ..aneb stěžujte si na 
lampárně, samozřejmě pokud máte pozitivní zkušenosti, či toto sami děláte a 
jste zavaleni, rád si nechám situaci osobně vysvětlit. Prozatím mám 
zkušenost hrubě negativní.

gold digger asi nikdy nebudu

s pozdravem Slávek Pecina

----- Original Message ----- 
From: "Peter Soltes" <peter (zavinac) soltes.eu>
To: <seo (zavinac) nawebu.cz>
Sent: Monday, March 05, 2007 8:12 PM
Subject: Digg


> Zdravim Vas,
>
> cim dalej tym viac sa popularnejsi a vyhodnejsi tak aj pre vyhladavace 
> stava Digg, a tak som si trochu na roznych blogoch nastudoval ake su 
> pomery. Cim dalej tym viac vsak citam o tom, ze vacsina ludi na titulke su

> ludia, ktori pozhanali hlasy od svojich znamych, na co sa nasledne chytia 
> viaceri pritomni a hlasy zacnu prudit. A tak ma zaujima aj tu, ci sa 
> niekto na nieco podobne neodhodla a nevytvori nejaku skupinu Diggerov. Ak 
> by niekto mal zaujem tak moze vyuzit moje ICQ 212480512. Verim, ze ma po 
> tejto vete z konferencie nevyhodia :)). Urcite by to bolo pre kazdeho 
> cloveka, ktori sa venuje SEO aj na nejakom anglickom webe velmi vyhodne.
>
> Ja napriklad teraz diggujem unikatny obsah na 
> http://digg.com/gaming_news/Arbitrage_betting tak budem vdacny za kazdy 
> digg.
>
> Chapem, ze tato sprava asi nebude mat len pozitivne ohlasy, no prosim, 
> neskopte ma pod ciernu zem. Myslim si, ze to moze ludom v SEO pomoct.
>
> Peter
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> SKOLENI SKLIK (2.950 Kc bez DPH, PRAHA, 19. 3. 2007)
> Potrebujete oslovit reklamou uzivatele Seznamu? Sklik je novy reklamni
> PPC system Seznamu, ktery vyrazne rozsiruje moznosti inzerentu. Na
> nasem skoleni se dozvite, co prinasi system noveho a jak jej ve svem
> podnikani muzete efektivne vyuzit.
> http://www.dobryweb.cz/skoleni-sklik/?seo
-----------------------------------------------------------------------
> -- 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
> 


--
------------------------------------------------ (reklama) ------------
SKOLENI SKLIK (2.950 Kc bez DPH, PRAHA, 19. 3. 2007)
Potrebujete oslovit reklamou uzivatele Seznamu? Sklik je novy reklamni
PPC system Seznamu, ktery vyrazne rozsiruje moznosti inzerentu. Na
nasem skoleni se dozvite, co prinasi system noveho a jak jej ve svem
podnikani muzete efektivne vyuzit.
http://www.dobryweb.cz/skoleni-sklik/?seo 
-----------------------------------------------------------------------
-- 
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
Received on 05. 03. 2007, 22:01 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 05. 03. 2007, 22:01 CET