Re: DMOZ [Bylo: Re: Digg]

From: Monika Fothy <monika (zavinac)>
Date: Tue, 6 Mar 2007 08:41:32 +0100
Dobry,

no, ja cekam dva roky...  :D

Napsala jsem i editorovi, pry mam cekat, vidi muj zaznam.


On 2007.03.06., at 8:37, Hašpl Marcel wrote:

> Dobry den,
> mate zkusenosti jak dlouho trva pripadne zarazeni novych zaznamu do  
> DMOZ? Neco jsem posilal pred mesicem a stale nic.
>
> BTW: Co rozumite pod "slusny navrh"?
>
> Diky
>
>
> Marcel Haspl
>
>
> -----Original Message-----
> From: Pavel Bokr [mailto:fosbobr (zavinac) seznam.cz]
> Sent: Tuesday, March 06, 2007 1:35 AM
> To: seo (zavinac) nawebu.cz
> Subject: DMOZ [Bylo: Re: Digg]
>
> Vazeni,
>
> zacnete posilat slusne navrhy a dmoz bude vypadat hned mnohem lepe.  
> Ja vim, ze bych to mel spis rikat asi nekde jinde, ale kdyz se  
> podivam do navrzenych odkazu, tak jen absolutni minimum je spravne  
> navrzeno. Castokrat jsem psal, ze je velmi malo editoru, ale pokud  
> budete posilat spravne navrhy, tak i to malo editoru je bude stacit  
> zpracovavat v solidnim case a bude spokojenost na obou stranach -  
> dmoz ziska kvalitni obsah z navrhu a navrhovatele nebudou cekat  
> neskutecne dlouhou dobu nez se jim tam odkaz objevi. Sice to nebude  
> pro dmoz uplna spasa, ale uvolni se ledy.
>
> Ted se snazim navrhnout takovou vec, aby spravne navrhy, ktere  
> staci jen schvalit (maximalne drobne poopravit popisek) byly  
> zpracovavany prednostne a spatne podane navrhy by si museli pockat,  
> protoze nas casove zatezuji mnohonasobne vice.
>
> Na DMOZu jsou opravdu mimojine editori kolem SEO (nekolik jich  
> znam), ale proc by tam nemohli byt - dulezite je aby se chovali  
> korektne.
>
> Nelze vyloucit, ze se vyskytnou pripady kdy nekdo sedi jako zaba na  
> prameni.
> K tomu aby byl postihnut je treba dokazat umysl, coz nemusi byt  
> zrovna jednoduche a kdyz se to podari tak pri nejhorsim vyleti a  
> nekdo po nem "uklidi". Muzete vsak zkusit pozadat o editorstvi  
> stejne kategorie a pridat odkazy za nej a on s tim nic neudela.  
> Nehazte ovsem vsechny editory do jednoho pytle. Ja osobne uz jsem  
> se s tim setkal a fakt je asi nejlepsi do te kategorie vlezt a tu  
> konkurenci tam nasypat.
>
> Vite-li nekdo o nejake kategorii s zabou na prameni, poslete mi to  
> prosim soukrome. Mohu zarucit ze se na to podivam, ale nemohu  
> zarucit ze bude mozne hned nejak zakrocit.
>
> Myslim, ze neni problem stat se editorem komercni kategorie, akorat  
> je nutne jasne deklarovat se kterymi strankami jste propojeni a  
> nesmite v tomto smeru nic zamlcet. Me vzali hned na poprve do  
> kategorie, ke ktere jsem mel nekolik svych stranek a nebyl to  
> problem - nebyla komercni, ale myslim ze pokud k tomu pristupujete  
> cestne a objektivne tak neni problem ani v tvrde komercnich  
> kategoriich - vzdyt ty taky musi nekdo spravovat.
>
> V soucasne dobe to na dmozu IMHO vypada pomerne blbe - v cele rade  
> kategorii by meli byt odkazy, ktere tam nejsou a jine uz meli davno  
> vypadnout. Tam kde makaj editori jsou svetla mista, ale zbytek je  
> IMHO bida. Bud se sezene dostatek kvalitnich zajemcu o editovani  
> (coz v soucasne dobe pochybuji) a nebo to muzeme spolecne zkusit  
> vyzehlit tim ze se editori budou opirat o kvalitni navrhy, ale  
> lepsi neco nez nic.
>
> Mate-li chut si praci editora zkusit tak to klidne udelejte. Klidne  
> si vemte kategorii ve ktere mate stranky. Klidne komercni. Do  
> zadosti vypiste stranky se kterymi jste spojeni, navrhnete tri  
> kvalitni rozumne popsane odkazy, ktere byste tam jako editor  
> pridali a pokud uvedete pravdu a nic nebudete tajit tak snad nebude  
> problem a meli byste byt prijati. Kdyz se stanete editorem, tak  
> pridate stranky, ktere do kategorie patri - klidne i ty vase pokud  
> si to zaslouzi (pokud nebudou pod uroven ostatnich stranek).
>
>
> --
> S pozdravem
> Pavel Bokr
> dobrovolny editor dmoz.org
>
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama)  
> ------------
> SKOLENI SKLIK (2.950 Kc bez DPH, PRAHA, 19. 3. 2007)
> Potrebujete oslovit reklamou uzivatele Seznamu? Sklik je novy reklamni
> PPC system Seznamu, ktery vyrazne rozsiruje moznosti inzerentu. Na
> nasem skoleni se dozvite, co prinasi system noveho a jak jej ve svem
> podnikani muzete efektivne vyuzit.
> http://www.dobryweb.cz/skoleni-sklik/?seo
> ---------------------------------------------------------------------- 
> -
> -- 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama)  
> ------------
> SKOLENI SKLIK (2.950 Kc bez DPH, PRAHA, 19. 3. 2007)
> Potrebujete oslovit reklamou uzivatele Seznamu? Sklik je novy reklamni
> PPC system Seznamu, ktery vyrazne rozsiruje moznosti inzerentu. Na
> nasem skoleni se dozvite, co prinasi system noveho a jak jej ve svem
> podnikani muzete efektivne vyuzit.
> http://www.dobryweb.cz/skoleni-sklik/?seo
> ---------------------------------------------------------------------- 
> -
> --
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>

Monika Fothy
Received on 06. 03. 2007, 08:41 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 06. 03. 2007, 08:41 CET