Re: oceneni PPC

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: Thu, 08 Mar 2007 18:02:09 +0100
---> Ahoj, Tome & al.,

zrovna minulej mesic jsem nedelal nic jineho, nez ze jsem se pokousel 
nastavit obchodni model pro spravu kampani. Dosel jsem k tomuhle:

* pausalni cena
   -- za dobrou praci dostanete zaplaceno stejne jako za spatnou

* provize z ceny
   -- cim lepe delate svou praci, tim mene penez dostanete

* pevny priplatek k cene prokliku
   -- cim lepe delate svou praci, tim mene penez dostanete

* odmena za vykon kampane
   -- idealni reseni v pripade, ze mate dobry produkt a web

* hodinova sazba
   -- tezko se sleduje efektivita vynalozeneho casu

Takze pro me by bylo idealni neco z toho zkombinovat. Idealne treba 
nizky pausal + vysokou odmenu za vykon. Vykonem v tomhle pripade nemusi 
nutne byt prodejni konverze, ale treba i nejake mekci kriterium (treba 
nedostanete zaplaceno za jednostrankove navstevy).

   Pekny den

-- 
=M=

Tomáš Krejčí napsal(a):
> jak ocenujete svym klientum spravu reklamnich kampani pro Adwords nebo 
> Sklik? pausalne, v Kc za klik, procentualne vzhledem k cene kliku? prvni 
> a posledni moznost me pripada nesmyslna, ale mozna jsou nesmysl vsechny :o)
Received on 08. 03. 2007, 18:02 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 08. 03. 2007, 18:02 CET