Re: oceneni PPC

From: Tomas Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Thu, 8 Mar 2007 18:29:47 +0100
a nebo se na to můžete kouknout business očima a pak je zcela jiné měřítko

Podle toho, jaký jste obchodník a jak to jste schopni dané firmě prodat

To závisí na spoustě proměnných, m.j. vztahu k dané firmě, její
povědomí o možnostech a konkurenci, atd.

Další vhodné měřítko je existující nabídka konkurence - třeba
Seznamáčtí marketingoví poradci teď posílaj nabídky, kde je 600 kč za
založení kampaně, analýzu vhodných kw atd. a 600 Kč za její měsíční
správu, čímž btw imho trochu mrví náš business :-/ ale co naděláme.

Osobně to vesměs dělám takovou nějakou kombinací - řeknu kolik hodin
mi bude trvat založení, kolik pak typicky tomu měsíčně věnuji času, z
toho pak dám cenu, pochlubím se referencemi a vyjádřeními existujících
zákazníků pokud možno z podobného oboru, jak jim vzrostla návštěvnost
padesátkrát a prodej desetkrát, tj. že návratnost je v řádu hodin až
dnů a pak se dohodneme na konkrétních věcech. Většinou totiž firmě
stejně po analýze jejich webu řeknu, že sklik a adwords jsou fajn, ale
když za pár korun předělám jejich web, tak že jim bude chodit více
zákazníků z fulltextu a zadarmo, a založení sklikových a adwordsových
kampaní je pak součástí té předělávky (protože to jsou nejlepší
nástroje pro analýzu kw pro kvalitní copywriting).

Tož tak

Tom

P.s.: pro tomáše krejčího: re: mozna to spatne chapu, jaktoze méně
penez? Cim lepsi práce, tim vetsi CTR => nizsi cena a vetsi počet
prokliku, tim padem vice panez. Mozna si to ale vykladam spatne.

-> to je právě ten průser, kvalitní práce není o tom přilákat na web
co nejvíce NÁVŠTĚVNÍKŮ, ale za co nejmenší peníze přilákat co nejvíce
ZÁKAZNÍKŮ - jistě si mnoho z nás dokáže představit mnoho reklam a kw,
kde lze levně získat velký počet prokliků, které budou ale ve výsledku
strašně drahé, protože z nich nebude konverze - stačí třeba dát jako
kw "zdarma", "free", "warez" a podobně
Received on 08. 03. 2007, 18:29 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 08. 03. 2007, 18:29 CET