Re: oceneni PPC

From: Dan Duris <dusoft (zavinac)>
Date: Thu, 08 Mar 2007 22:00:15 +0100
Zavisi od typu kampane/klienta.

Vytvorenie - platba jednorazovo (tam je praca jasna - analyza klucovych slov,
tvorba inzeratov, nastavenie podmienok)

Sprava - pausal (doladovanie kapmane, sledovanie neefektivnych slov, inzeratov a
pod., priprava spravy) a prip. dohoda s klientom o vykonovom bonuse za urcite
konkretne kroky navstevnikov (kontakt, rezervacia, predaj atd.).

-- 
S pozdravom,

Daniel Duris


Tomáš Krejčí wrote:
> dobry den,
> 
> jak ocenujete svym klientum spravu reklamnich kampani pro Adwords nebo
> Sklik? pausalne, v Kc za klik, procentualne vzhledem k cene kliku? prvni
> a posledni moznost me pripada nesmyslna, ale mozna jsou nesmysl vsechny :o)
Received on 08. 03. 2007, 22:00 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 08. 03. 2007, 22:00 CET