Re: oceneni PPC

From: Tomas Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Fri, 9 Mar 2007 12:39:20 +0100
re  Martin Kopta nojo, ale to funguje jen do okmaziku, nez zacnes
potrebovat pro sve zakazniky cenik. A to navic jeste v takove podobe,
aby kdyz si ho mezi  sebou ukazou, aby vsichni videli stejne
polozky... ;-)

naštěstí jsem se učil obchodovat v anglii u jedné firmy s několika mld
$ obratem a jedno pravidlo bylo - jestli potřebuješ ceník, děláš
obchod špatně - nekomunikuješ se zákazníkem.

Tohle nejsou housky na krámě s fixně danými náklady a přínosy. Když
bych šel do extrémů - budou naprosto jiné náklady (časová náročnost)
na dělání kampaně pro firmu typu Škoda Auto a jiné když budu chtít
dělat PPC třeba na osobní stránku http://www.kapler.cz/tibetska-doga/
o našich tibetských dogách

Proti tomu jsou naopak protitlaky - třeba když se na mě obrátí Škoda
Auto, tak jim možná dám zdarma pár desítek hodin svého času a prosadím
je tak, že budou prvních pozicích na slovo "car" a "auto" ve všech
světových vyhledavačích, protože to bude prestižní záležitost. A nebo
jim to naopak prodám za desetinásobek toho, za kolik bych to dal jiné
firmě jen proto, že jako obchodník vycítím, že by si dotyčný domníval,
že když je to tak levné, že to stojí za prd.

Naprosto chápu, že má potřebu vytvořit ceník třeba Seznam, protože
potřebuje vystupovat jako jedna společnost s jedněmi pravidly  a
rozličné ceny u různých obchodníků by dělaly jen zlou krev. Je ale
takový obchodník za 600 Kč měsíčně schopen firmě typu Škoda Auto
nabídnout stejný servis jako já, když taková částka vystačí jen na
hodinu jeho práce a jemu se vyplatí dát druhou hodinu jinému
klientovi, protože z tohohle víc nedostane? Pochybuji. A naopak na
propagaci osobních stránek s pár kw a stokorunami měsíčně na PPC
kampaň je 6 stovek zatraceně mnoho.

Dokuď půjde počet klientů týdně spočítat na prstech dvou ruk, tak není
problém s každým strávit 20 minut a udělat mu nabídku na míru. Když
nebude v žádném směru ujetá, tak si ji pak mohou ukazovat jak chtějí.

Tom
Received on 09. 03. 2007, 12:39 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 09. 03. 2007, 12:39 CET