Re: odkazy v nadpisech

From: Tomáš Pilát <tomas.pilat (zavinac)>
Date: Fri, 23 Mar 2007 11:35:47 +0100
Dobrý den,

>Obvykle se vytvari analyza klicovych slov a optimalizuje se na nekolik
>klicovych slov. Predstavte si, ze bude web klienta optimalizovan na
>jedno slovo, ve vyhledavaci dojde k nejake chybe nebo se web posune ve
>vysledcich hledani nize.  Mohou se dokonce zmenit trendy - lide zacnou
>hledat neco jineho atd.

Ono je to o tom, že každý z nás chápe pojem optimalizace trošku jinak.
Optimalizovat na jedno klíčové slovo určitě taky jde, ale dle mého názoru je
to dobré hlavně jako reference pro SEO konzultanta. Já osobně si myslím, že
nejlepší metodou je udělat prostě kvalitní web obsahující spoustu kvalitních
textů. Analýza klíčových slov slouží spíše jako přehled pro člověka který
vytváří texty, aby věty formuloval v příslušných pádech a pak se analýza dá
použít asi ještě při tvorbě menu a tvorbě anchor textů, což je asi defakto
stěžejní část optimalizace.
Co si myslím, že hodně "SEO konzultantů" (co to je SEO konzultant že? ) dělá
špatně je to, že optimalizují Hompage na několik klíčových slova na zbytek
webu se vykašlou (tomu se pak ani nedá říkat optimalizace). Daleko lepší je
vytvořit komplexní web, kde každá podstránka bude věnovat nějakému oblasti a
pokud bude optimalizována, tak maximálně na tři klíčová slova (nejlépe na
jedno).

S pozdravem Tomáš Pilát





>
Received on 23. 03. 2007, 11:35 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 23. 03. 2007, 11:35 CET