sklik - bug nebo feature?

From: Tomas Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Wed, 28 Mar 2007 13:12:06 +0200
Doufám že to tu ještě nebylo probíráno - zajímalo by mě, jaký je váš
názor na následující:

Sklik má při hledání na seznamu dvě pozice - vpravo od hledání a dole
pod hledáním. Tyhle dvě pozice ale nejsou nijak "svázané", myslím tím
to, že klidně když hledáte nějaké kw, tak se vám stejná reklama
zobrazí jak nahoře, tak dole.

A teď  - vidíte to jako inzerentni pozitivně a nebo negativně? Jedna
věc je, že se vaše reklama zobrazí vícekrát, problém ale je, že tak
dost možná klesá razantně CTR - příklad ad absurdum - máte reklamu se
100% ctr na jedné pozici, když se bude zobrazovat na obou, bude CTR
maximálně 50%. Ovšem nevím, jestli naopak nemůže zafungovat synergie,
a když budu mít reklamu s 1% CTR, tak když se zobrazí na obou místech,
jestli nepraští víc do oka a nezvýší se jí CTR.
A pak je tu ještě jedno hledisko - co to v tom případě u seznamu
znamená, že průměrná pozice je třeba 2? Zřejmě být zobrazen 2. vpravo
nahoře je v tomto smyslu stejné, jako být 2. dole pod výsledky.
Pochybuji ale, že je to z hlediska CTR odpovídající.

T.
Received on 28. 03. 2007, 13:12 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 28. 03. 2007, 13:12 CEST