Re: PageRank (GPR)

From: Tomas Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Fri, 30 Mar 2007 10:31:57 +0200
K tomu konkrétnímu případu - byly to 100+ fráze (dle statistiky
našeptávače), 380 tisíc webů, přilákalo to v následujících dnech 500+
zákazníků denně z nichž velmi služný počet koupil zboží. doména byla zcela
nová, nikdy předtím nebyla registrována. Fráze to byly jak jednoslovné, tak
ustálená dvojslovná rčení, žádné obskurnosti. Na mnohé z nich je web stále
první, i když jsem na to rok nesáhl a už vůbec není aktuální.
Donutit google navštívit web není příliš složité, když přihlásíte stránku a
nebo použijete nějaký pingbackči xml mapu, tak to udělá do druhého dne a
hned se to projeví. U seznamu mám zkušenosti to bývá delší, přijde mi, že
změny se projevují typicky jednou týdně, takže i když robot ten web v den
vytvoření - tuším čtvrtek navštívil, tak se to projevilo až v pondělí při
prvním seznam dance (také první na všechny tyhle fráze).

a k té relevantnosti - relevantní odkaz neznamená nutně, že jej na svůj web
dá konkurence, ale třeba oborově zaměřené eziny, oborové stránky katalogů
atd. Jsou i určité triky a praktiky, které mohou relevantnost podpořit a
nejsou přitom black-hat ale to už bych asi moc prozrazoval.

T.
Received on 30. 03. 2007, 10:31 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 30. 03. 2007, 10:31 CEST