Re: Dulezitost pozice (Was: PageRank (GPR))

From: Tomas Kapler <kapler (zavinac)>
Date: Fri, 30 Mar 2007 13:31:35 +0200
re:
> Ctu dopis Jana Ticheho nekolikrat, ale nenasel jsem tam nic o
> zpochynovani cilu SEO.

to už jsou jen řečnické obraty a není tu zásadní rozpor. Moje reakce byla na

Ale cílem a vypovídajícím ukazatelem přece nejsou pozice,
to je jenom jeden z prostředků k dosažení cíle. Cílem je
přece zisk ...Primárně prostě
vůbec pozice sledovat nepotřebuji.

S první částí souhlasím a tu jsem i psal do mailu, na který pan Tichý
reagoval, takže zde není rozpor
Se druhou naopak prudce nesouhlasím pakliže se bavím o SEO, o kterém
je tato konference - Search Engine Optimisation je IMHO pouze a jen
to, dostat web na přední pozice ve vyhledavačích pro co nejvíce
potenciálních zákazníků. Nic víc, nic míň. Tudíž je to přesně ten
parametr, který se sledovat musí. Vše ostatní je práce mimo, mnohdy ji
dokonce bohužel dělají i jiní lidé.

Ale i v případě, kdy online marketing dělá jeden tým se vyplatí
většinou pozice sledovat, protože bývá přímá korelace mezi umístěním a
businessem. Samozřejmě existují výjimky - když budu dělat motory do
velkých dopravních letadel, tak je moje pozice ve vyhledavačích zcela
irelevantní k mému businessu, protože mám 3 potenciální odběratele a
všechny znám osobně. Ale připomínám, že jsme na konferenci seo nawebu,
a takové firmy nepotřebují nejen sledovat pozice, ale ani celé seo.

T.
Received on 30. 03. 2007, 13:31 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 30. 03. 2007, 13:31 CEST