RE: ceny za sklik

From: Jan Brunec <brunec (zavinac)>
Date: Fri, 30 Mar 2007 20:16:46 +0200
Ano máte pravdu, že velmi záleží na daném slově a rychlosti jak moc chce ten
klient utratit peníze. Souhlasím s vámi. Existuje tedy o nastavení ppc
nějaká kniha?

-----Original Message-----
From: Dušan Janovský [mailto:janovsky (zavinac) gmail.com] 
Sent: Friday, March 30, 2007 8:13 PM
To: seo (zavinac) nawebu.cz
Subject: Re: ceny za sklik

>
> Pochlubte se svými průměrnými cenami za klik na SKLIKU, ať vím jak na tom
> jsem.

Myslíte si, že zjistíte, jak na tom jste, když se dozvíte průměrné
ceny kliknutí od ostatních? Já myslím, že nic nezjistíte. Průměrné
ceny totiž neodrážejí pouze kvalitu sestavení kampaně, ale hlavně se
naprosto dramaticky liší podle toho, na jaké slovo cílí a jakou máte
strategii.

Když vám třeba řeknu, že inzerent č. 1 má na slovo nábytek průměrnou
cenu 30 haléřů, kdežto inzerent č. 2  má cenu 20 korun, poznáte z toho
něco? Já z toho nic nepoznám, akorát bych si tipnul, že ten inzerent
č. 2 bude mít víc prokliků. Ale třeba inzerent č. 1 tolik prokliků
nepotřebuje, protože ten nábytek nestíhá vyrábět (celkem běžný
případ).

Yuhů
Received on 30. 03. 2007, 20:16 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 30. 03. 2007, 20:16 CEST