Re: fulltext na Atlas.cz a placení pozic

From: Lukáš Churý <curo (zavinac)>
Date: Fri, 6 Apr 2007 19:45:23 +0200
Já jsem nepsal "ze SEO mastera na SEM mastera" :) ale:
 "ze SEO masterů na SEM marketingové poradce" :))

Problémem Centra a Atlasu (můj názor) je, že se zaměřují na služby kolem, něž k čemu by měli být vyhledávače určeny.


Lukáš


----- Original Message ----- 
From: "Tomáš Pilát" <tomas.pilat (zavinac) gmail.com>
To: <seo (zavinac) nawebu.cz>
Sent: Friday, April 06, 2007 6:02 PM
Subject: Re: fulltext na Atlas.cz a placení pozic


> Dobrý den,
>
> docela by mě zajímalo jak se dá přejít ze SEO na SEM (mastera??)  :)  A
> pokud jde o Atlas, tak ten nemá dle mého názoru vůbec cenu sledovat, alspoň
> ne jeho fulltext. Viděl jsem některá čísla z jejich statistik, tak jsou
> velmi slabá a navíc pokud máte dobré pozice na jyxu, tak možná budete vidět
> i na některá "nevytapetovná" slova ve "fulltextu". Mimochodem zkoušel někde
> z Vás provnávat cenu kliku na kampaních na Atlase, Centru a Seznamu u
> podobných produktů? Docela by mě zajímal názor i ostatních, ale dle mého
> názoru je i v tomto smyslu (při vnímaní ceny za klik) seznam nejlevnější.
>
> S pozdravem Tomáš Pilát
>
> 6.4.07, Lukáš Churý <curo (zavinac) programujte.com>:
> >
> > Důvod 3ky v Česku?
> > Pokud to tak bude častější, přejde se ze SEO na SEM, ze SEO masterů na SEM
> > marketingové poradce ...
> >
> >
> >
>
Received on 06. 04. 2007, 19:45 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 06. 04. 2007, 19:45 CEST