Re: Operátor site na Google a podobný obsah

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: Sat, 14 Apr 2007 18:12:29 +0200
Zdravím,

14. dubna 2007, 14:17:42, Radim Hasalík napsal(a):
RH> Když na Google zadám do vyhledávacího pole "site: example.cz" (bez

 Tady  asi  došlo  k omylu, správný dotaz je site:example.cz, což je ale
 pravděpodobně jen překlep při psaní sem do konference...

RH> Další stránky ovšem nejsou podobné - jde většinou o unikátní články.
RH> Pokud stejným způsobem vyzkouším své vlastní projekty nebo konkurenci,
RH> jsou rovnou vypsány stránky z domény a není nutné na tento odkaz
RH> kliknout.

RH> Proč k tomu v případě webu Example.cz dochází?

 Tento jev nastává obvykle v případě, kdy je stejný a nebo velmi podobný
 Description  v  meta  hlavičkách  jednotlivých  stran.  Zda  se jedná o
 skutečně  tento problém byste měl poznat po rozkliknutí bez vynechaných
 položek,  kdy  uvidíte právě výsledky vynechaných stránek vždy hezky za
 sebou  (nemusí  být notně až na posledních místech), kde je vidět právě
 popis ve výsledcích převzatý z Description.

 Obecně  se  však  nejedná o příliš velkou chybu. Pokud jsou Description
 vhodné  pro  každou  stránku,  klidně  to tak můžete ponechat. Vymýšlet
 systém  na dobré Description třeba pro 10.000 stran nemusí být v poměru
 cena/výkon  vůbec  přínosný,  zvláště pak v případech, kdy se nejedná o
 příliš  konkurenční  KW  na  která míříte, nehledě na to, že byste poté
 musel Description odkontrolovat, zda skutečně vyhovují požadavkům.

-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz/
Received on 14. 04. 2007, 18:12 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 14. 04. 2007, 18:13 CEST