Re: % podobnosti jednotlivých stránek a vliv na SEO

From: Tomáš Pilát <tomas.pilat (zavinac)>
Date: Wed, 18 Apr 2007 19:29:37 +0200
Dobrý den,

dle mého názoru hodně záleží na tom co je opravdu vnímáno, jako dupicita.
Hodně intrnetových obchodů kopíruje texty z internetových katalogů dealerů a
já osobně si myslím, že je to tak i správně, jeliko se to určitým způsobem
unifikuje a člověk pak ví, že ten daný produkt je opravdu ten daný produkt,
který třeba už v minulosti kupoval, nebo někde viděl. Další věcí je ovšem
to, jestli prodejce dokáže zákazníkovi dát i něco navíc. například nějaké
konkrétní zkušenosti, nebo když dokáže uživateli nabídnout přehlednější
nabídku produktů, lepší navigaci a jednoduší nákup, ale detaily výrobků i
tak zůstávají převážně podobné, což asi bude značný problém. Otázka kterou
si už nějakou dobu kladu jestli je opravdu špatně, když jsou jednotlivé
produkty unifikovány na různých webech. navíc hodně internetových obchodů
dnes těží z toho, že nabízí sortiment více dodavatelů a je to si myslím
správně, jelkož je to služba pro klienta, ale právě v těchto obchodech
vznikají nejčastěji duplicity a docela mě zajímá, jak se na tuto
problematiku dívají lidé z této konference.... .

Nevím jak bych přirovnal svoje myšlenkové pochody, ale zkuste si představit,
že si v obchodáku kupujete třeba zdravou výživu podrobně si nastudujete její
obsah složení a příště si ji jdete koupit do jiného obchodáku  (naprosto ten
stejný typ) a musíte znovu číst složení jelikož je napsáno jinak. A co je
ted správně?

S pozdravem Tomáš Pilát
Received on 18. 04. 2007, 19:29 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 18. 04. 2007, 19:29 CEST