unifikování popisků na shopech

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Wed, 18 Apr 2007 20:24:09 +0200
myslím že téma off-site duplicit je jiné, než původní otázka, která se
zaměřovala na on-site duplicitu vzniklou opakujícími se částmi kódu ve
vazbě na zobrazování seznamu značek.
Takže bych doporučoval téma off-site duplicit v původním threadu
neřešit když se na to nikdo neptal ;) vyhledavače řeší on-site
duplicity jiným algoritmem (případně stejným, ale s jinými váhami)

Co se týče problému unifikace popisků, už to tu bylo několikrát
řečeno, imho nejlepší způsob jsou "záložky", na první záložce je obsah
generovaný shopem, na další záložce informace od výrobce (na další
třeba komentáře, fotky atp. podle typu zboží).

Je to dobré řešení i z důvodu pracnosti versus zachování nějaké štábní
kultury - popisky od výrobců jsou pokaždé jiné, takže shopy, které je
ukazují jako standardní úvodní popisek jsou hnusný, protože každá
stránka je jiná. Naopak přepisování do štábní kultury zabere příliš
mnoho času. Když se na to udělá speciální záložka, a použije se nějaký
inteligentnější formátovací jazyk typu texy aby se nepomrvil celý
design cizím kódem, tak lze jednoduše dělat copy paste do zvláštní
záložky

a když ta pak bude uznána jako duplicitní, tak se nic nestane, protože
tam máte primární záložku s vlastními texty a naopak ten uživatel,
který chce ujištění, že je to to samé, tak má snadnou možnost

T.
Received on 18. 04. 2007, 20:24 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 18. 04. 2007, 20:24 CEST