RE: % podobnosti jednotlivých stránek a vliv na SEO

From: Radek Ondra <radek (zavinac)>
Date: Wed, 18 Apr 2007 22:51:50 +0200
 
Zdravim,

to prece ne. Pokud "vsichni" kopiruji od importera, coz jsme se dohodli ze
ano, tak z principu musi byt pridana hodnota budto nikde nebo na tech
e-shopech.
Nejcasteji to ma formu diskuze pod produktem, pripadne dalsich modulu jako
je porovnavani vyrobku ruznych vyrobcu, coz na strankach importera
samozrejme nenajdete. 

Pokud si ted vybiram LCD monitor, ani by me nenapadlo jit na lg .cz, ale
rozhodne obejdu 5 e-shopu o kterych vim ze tam bude diskuze na 25x reply. 
A namatkou dalsi plus ... pokud cekam na novy model cekoholi - nikdy jsem se
jeste nedozvedel informaci "v CR bude 1.5.2007" na webu importera, ale vzdy
na e-shopu.



R.





 Tak že přidaná hodnota může být jen ta, že u těch ostatních je tlačítko
koupit... . Je mi jasné, že tohle je obecně asi téměř neřešitelný problém,
ale je to alspoň pro mě docela zajímavé téma na které neustále narážím,
jelikož 90% možná i více obchodů u nás je více či méně duplicitních a pak už
je to otázka jen nastavení vah.

S pozdravem Tomáš Pilát
Received on 18. 04. 2007, 22:51 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 18. 04. 2007, 22:51 CEST