Re: % podobnosti jednotlivých stránek a vliv na SEO

From: Tomáš Pilát <tomas.pilat (zavinac)>
Date: Wed, 18 Apr 2007 23:27:17 +0200
> třeba na Internet Mallu jsem předevčírem něco kupoval a copy&paste údaje
> tam neměli - měli tam strukturovaně a jednotně zpracované informace od
všech
> různých výrobců.
>       Nejenom že to pak není vyhledávačem vyhodnoceno jako duplicitní
obsah (je
> to psáno jinými slovy a všelijak proházeno), ale má to i jasnou přidanou
> hodnotu pro uživatele - ti mohou srovnávat zboží napříč výrobci a
informace
>je z velké míry očištěna od marketingových sloganů výrobce.

Hmmm tohle je asi ten argument, který jsem chtěl slyšet, protože mě napadají
další možnosti jako co když někdo bude hledat něco v dané oblasti a firma si
zkopíruje popisky od výrobce, jenže pokud je to dobře nastaveno, tak na tu
rozšířenou frázi i s vymezením oblasti by se měl snad zobrazit i ten
potlačený prodejce. Je to prostě o té přidané hodnotě a nastavení vah. A má
to dokonce klad i v tom, že ten kdo chce spustit internetový obchod, tak o
to opravdu musí mít zájem a trošku se nadřít :)

S pozdravem Tomáš Pilát
Received on 18. 04. 2007, 23:27 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 18. 04. 2007, 23:27 CEST