Re: Řazení výsledků hledání na www,firmy,cz

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Thu, 19 Apr 2007 10:06:36 +0200
Ano,
Ne přímo (ale sleduje se)
Ano
Ne, ale příliš "optimalizovaný" zápis vám odmítnou. Je to popis firmy,
nikoliv výpis klíčových slov

T.

On 4/19/07, Václav Černý <konference (zavinac) floranet.cz> wrote:
> Dobrý den,
> snažím se zoptimalizovat popisek pro placený zápis na www,firmy,cz.
> Nevíte podle jakých hodnot a jakých vah se řadí výsledky hledání?
>
> Má vliv na hledání typ firemního zápisu (dražší vs. levnější varianta)?
> Má vliv na hledání počet zaznamenaných kliknutí na firemní zápis?
> Jsou různé váhy u titulku firmy, popisku a doméně?
> Má větší počet opakování stejného výrazu vzáznamu škodlivý vliv na hledání?
>
> Díky za odpovědi
> Václav Černý
>
>
>
>
>
> --
> ------------------------------------------------ (reklama) ------------
> SKOLENI GOOGLE ADWORDS (Cena 2.950 Kc bez DPH, Praha, 4. 5. 2007)
> Reklamni system Google AdWords patri mezi nejefektivnejsi formy
> reklamy. Na jednodennim skoleni Dobreho webu se naucite, jak tento
> system spravne ovladat a jak z nej vytezit maximum.
> http://www.dobryweb.cz/skoleni-google-adwords/?seo
> -----------------------------------------------------------------------
> --
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://seo.nawebu.cz/
> Pravidla konference: http://seo.nawebu.cz/pravidla.html
>
>
Received on 19. 04. 2007, 10:06 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 19. 04. 2007, 10:06 CEST