Re: % podobnosti jednotlivých stránek a vliv na SEO

From: Jan Menšík <konference (zavinac)>
Date: Thu, 19 Apr 2007 11:10:52 +0200
>> já osobně si myslím, že je to tak i správně, jeliko se to určitým způsobem
>> unifikuje a člověk pak ví, že ten daný produkt je opravdu ten daný produkt,

>         a když to ví i vyhledávač, tak s radostí pošle uživatele na originální
> stránky výrobce a ne na některou z těch X kopií bez přidané hodnoty

Michale tady uvazujes pouze jako vyhledavac a ne jako uzivatel.

Zalezi v jakem kroku nakupniho cyklu se uzivatel nachazi. Pokud uz mam
vybrany vyrobek, chci najit nejlepsi obchod (nizka cena, rychle
dodani, seriozni, atd.).

Zel bohu vyhledavace zatim nedokazi automaticky takto hledat, obchody
jim museji aktivne pomahat (jyxo zbozi, seznam zbozi, atd.). Jenze v
techto databazich nejsou vsechny obchody, takze nakonec stejne skoncim
v normalnim fulltextu.

A ve fulltextu naopak ocenim, kdy maji vsechny obchody nazev zbozi a
popisek sjteny a lisi se jen ve vecech, ktere mohou ovlivnit (cena,
dodani).

Pro kupujiciho je preci idealni pokud je zbozi vzajemne porovnatelne a
zamenitelne.

Resini pro vyhledavace je pak zobrazit na SERP jedne obchod a pod nim
neco ve stylu "Dalsich 34 espohu nabizejicich Chleb Sumava 600g."


-- 
S pozdravem,
 Jan Menšík
Received on 19. 04. 2007, 11:10 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 19. 04. 2007, 11:11 CEST