Re: % podobnosti jednotlivých stránek a vliv na SEO

From: Michal Illich, adresa do konferenci <list (zavinac)>
Date: Thu, 19 Apr 2007 11:16:39 +0200
Ahoj,

> Zel bohu vyhledavace zatim nedokazi automaticky takto hledat, obchody
> jim museji aktivne pomahat (jyxo zbozi, seznam zbozi, atd.). Jenze v

	a prave touhle aktivni pomoci nabidnou ty vysledky, o kterych pises niz (v 
trochu jine forme). A treba konkretne Jyxo vypise nahled toho hledani zbozi 
i na strance zakladnich vysledku - s moznosti odkliku na vsechny.
	
	ze tam nejsou vsechny obchody je pravda, ale to neni problem vyhledavace, 
ale tech obchodu (my nabizime ucast vsem)

M.

> techto databazich nejsou vsechny obchody, takze nakonec stejne skoncim
> v normalnim fulltextu.
> 
> A ve fulltextu naopak ocenim, kdy maji vsechny obchody nazev zbozi a
> popisek sjteny a lisi se jen ve vecech, ktere mohou ovlivnit (cena,
> dodani).
> 
> Pro kupujiciho je preci idealni pokud je zbozi vzajemne porovnatelne a
> zamenitelne.
> 
> Resini pro vyhledavace je pak zobrazit na SERP jedne obchod a pod nim
> neco ve stylu "Dalsich 34 espohu nabizejicich Chleb Sumava 600g."
Received on 19. 04. 2007, 11:16 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 19. 04. 2007, 11:21 CEST