Re: linkfarma

From: Vladislav Pecina , P-cut <magic (zavinac)>
Date: Thu, 26 Apr 2007 12:54:46 +0200
>  Vámi  popisovaný  způsob je jen jiná forma stránky  s odkazy, které si
>  mnozí  dávají  na  své  stránky  jen  proto, že je skutečně odkazované
>  stránky   zajímají.  I  zde  velmi  často  dochází  k  netématičnosti
>  odkazovaných  stránek. Pravda, jedná se téměř vždy o vyhrazenou stranu
>  či dvě, nikoliv o odkazy na všech stranách daného webu, ale princip se
>  nemění.


Pokud to tak je chápáno, nicméně asi si nerozumíme přesně, nemluvím o 
vyhrazené stránce k odkazům, ale lištu s odkazy umístěné v záhlaví či patě 
webu a zobrazující se tak v celé struktuře webu na níž je umístěna. 
(například toplist) Potud to i já chápu jako reklamu. Mluvím-li ale o 
stejném systému na cca 8 webech z nichž každý obsahuje takovouto lištu se 
"spřátelenými weby" lze to stále považovat jen za reklamu ? (třeba placený 
produkt webstudiu, budiž) a v případě, že obsahuje pozice firmy v proužku 
rotátor určitých adres z nichž náhodně vybírá, stále to nelze považovat za 
linkfarmu ?

s pozdravem Slávek Pecina 
Received on 26. 04. 2007, 12:54 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 04. 2007, 12:53 CEST