Re[2]: linkfarma

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: Thu, 26 Apr 2007 13:42:48 +0200
Zdravím,

26. dubna 2007, 12:54:46, Vladislav Pecina , P-cut napsal(a):
VPPc> Pokud to tak je chápáno, nicméně asi si nerozumíme přesně, nemluvím o
VPPc> vyhrazené stránce k odkazům, ale lištu s odkazy umístěné v záhlaví či patě
VPPc> webu a zobrazující se tak v celé struktuře webu na níž je umístěna.

  Ale  ano, rozumíme si přesně. Jedná se (např.) o lištu, která je téměř
  nebo  dokonce  úplně  identická  na  například  5 - 10 webech, obvykle
  vytvořených jedním webovým studiem.

VPPc> (například toplist) Potud to i já chápu jako reklamu. Mluvím-li ale o
VPPc> stejném systému na cca 8 webech z nichž každý obsahuje takovouto lištu se
VPPc> "spřátelenými weby" lze to stále považovat jen za reklamu ?

  Proč  by  to nešlo? Vemte to z druhé strany - web je prosycen reklamou
  na  každém kroku, vznikají nové "reklamky", jiné zanikají. Pokud by se
  tento  způsob  propagace  nemohl  používat,  těžko  by  vznikaly  nové
  projekty  na výměnu nebo prodej reklamy, protože velmi často by bylo v
  určité fázi málo zapojených subjektů = málo odkazů = velká podobnost.

VPPc>  (třeba placený
VPPc> produkt webstudiu, budiž) a v případě, že obsahuje pozice firmy v proužku
VPPc> rotátor určitých adres z nichž náhodně vybírá, stále to nelze považovat za
VPPc> linkfarmu ?

  Ne,  linkfarma  je  stránka, která je určena pouze k budování zpětných
  odkazů,  mnohdy více či méně zdařile optimalizována na některé klíčové
  slovo, bez obecného užitku pro uživatele - návštěvníka.

-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz/
Received on 26. 04. 2007, 13:42 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 04. 2007, 13:43 CEST