Re: linkfarma

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Thu, 26 Apr 2007 15:01:54 +0200
ono je to trochu složitější, ve skutečnosti záleží na míře a na citu
konkrétního pracovníka zkoumající případnou stížnost.

Příklad:
a) stránka s textem (1000 slov), v zápatí odkazy na 5 souvisejích webů
b) stránka s textem (100 slov), v zápatí odkazy na 10 souvisejících webů
c) stránka s textem (10 slov), v zápatí odkazy na 20 souvisejících webů
(případně jakákoliv varianta)

Úkol: rozhodněte co je linkfarma a co je jen forma reklamy, respektive
v jaký okamžik přestává být linkfarma linkfarmou či běžná stránka s
odkazy běžnou stránkou s odkazy.

Řešení: pochybuji, že se na nějakém shodneme, ergo univerzální neexistuje
Jednoduchá klasifikace by asi zněla "pakliže je zjevným cílem webu
přesměrovat návštěvníka na jiný web, případně jen předat podíl z
pageranku, jedná se linkfarmu". Ovšem je jasné, že "zjevnost" se
subjektivní

Poučení: všeho s mírou

T.
Received on 26. 04. 2007, 15:01 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 04. 2007, 15:01 CEST