Re: košer seo - pokračování

From: Richard Marvan <richard.marvan (zavinac)>
Date: Mon, 30 Apr 2007 10:10:00 +0200
Dušan Janovský napsal(a):
> Dobrý den,
>
> On 4/29/07, Richard Marvan <richard.marvan (zavinac) techline.cz> wrote:
>> Chtěl
>> bych jen podotknout, že tyto 4 registrace na toplistu jsou v kategoriích
>> s Srankem kolem 80. Z toho vyplývá, že autor těchto registrací sleduje
>> místo návštěvnosti faktické zvýšení svého SRanku
>
> Těžko říct, co sleduje ten, kdo se čtyřikrát registruje do Toplistu.
> Jestliže se domníváte, že optimalizuje pro Seznam, je to možné. Na Vás
> nyní je, zda použijete stejnou taktiku.
Určitě nepoužiju, i když mi třeba zabere 10 minut. Není to prostě 
logické a nikdy tím nevysleduju jak se dostat "na špici legálním způsobem".
>
>> Já do tohoto nikdy NEPŮJDU.
>
> Výborně. Zkuste přemýšlet, proč do toho nepůjdete. Já do toho nepůjdu
> kvůli tomu, že autoři vyhledávačů budou dlouhodobě přizpůsobovat
> algoritmy tak, aby nalezené stránky vyjadřovaly přínos stránek pro
> uživatele. Zvětšují čtyři odkazy z kategorie Toplistu přínos pro
> uživatele? Pokud ne, nedělejám to a soustředím se na věci, které
> vzhledem k ceně mého času mají největší mezní užitek. Nechte
> Filištýny, ať si hrají s odkazy a dělají krátkodobé SEO. Nebudou mít
> čas na důležitější věci.
Zmiňuješ cenu času. Ano, ale taková registrace 4 odkazů do toplistu 
zabere 10 minut a efekt je výrazný.
>
>> Následně jsem ještě
>> provozovateli Toplistu napsal e-mail a čekám na odpověď.
>
> Provozovatel toplistu Franci má taky svou strategii a taky dělá to, co
> mu zrovna přináší největší mezní užitek. Pokud mu poradíte, jak účinně
> rozeznat filištýnské odkazy od normálních, určitě si to rád přečte.
> Obecné stesky jsou ale podle mě k ničemu.
E-mail do toplistu jsem podal tak, aby to nevyznělo jako brečení, ale 
tak, že toplist - pokud bude dávat prostor k této činnosti, stojí tak 
trochu za prd ;-) Určitě by byl lepší službou, kdyby neumožňoval něco co 
logicky nedává smysl a slouží jen k zvyšování ranku.
>
> Já mám rád tuhle stránku:
> http://vyhledavace.webdesign-reklama.cz/index.phtml?start=61
> Na ní jsou také tučně vyznačeny tyhle "katalogy", do kterých lze
> přidávat odkazy bez schvalování. Spolu se stránkou
> http://www.seo-expert.cz/ceske-a-slovenske-katalogy-s-uzitkem-pro-seo
> mi tyto výpisy jako jednomu z adminů databáze fulltextu Seznamu
> ušetřily hodně práce. Kdo má uši, slyš.
Takže fulltext seznamu nějak dokáže odfiltrovat nějaké katalogy? Resp. 
že je nebere v potaz při počítání off page faktorů?
> Takže když se strategicky rozhodujete, do čeho investovat svůj čas,
> evidentně berete v úvahu i morální hledisko. Shledáváte rozpor mezi
> morálkou a předpokládanou efektivitou a rozhodujete se pro morálku.
> Umíte zanalyzovat, proč to děláte?
Umím, chci dosáhnout toho, že web bude na dobré pozici proto, protože je 
dobrý, má dobrý obsah, dobré služby, přirozené zpětné odkazy.
Zdar a sílu všem při poctivé práci :-)
Received on 30. 04. 2007, 10:10 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 30. 04. 2007, 10:09 CEST