Re: cas potrebny na ziskanie PR

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Mon, 30 Apr 2007 15:03:22 +0200
jedna reklama na jakékoliv stránce vám toolbar pagerank z šestky na
osmičku nevytáhne, troufnu si tvrdit, že dokonce ani kdyby to byl
odkaz na google.com.

vzhledem k tomu, že to je cena v $, předpokládám, že je to nějaká
english-language stránka - váše stránka také cílí na AJ? Jestli ne,
tak je hodnota takového odkazu pramalá. A má ta stránka něco
společného s vaším businessem? Jestli ne, pak je hodnota takového
odkazu pramalá. A slouží odkaz jen k sebrání ranku, nebo i k přímému
prokliku? Jestli jen k ranku, tak je hodnota takového odkazu řádově
menší. A bude jen na jedné stránce, nebo na všech (více) stránkách
takového webu? Jestli jen na jedné, tak je hodnota opět řádově menší.
A jaký má pro vás toolbar pagerank význam? Budete pak prodávat odkazy
na své stránce, nebo se chybně domníváte, že to bude mít nějaký
dramatický dopad na vaše pozice ve vyhledavačích?

Jestli nevíte co s prachama, tak mi je dejte, jestli cílíte na český
trh tak za ty peníze vám dám odkaz do patičky nějakého renomovaný
českého webu (třeba Srank 85, grank 5+) s několika tisíci stránkami,
takže dopad bude větší. A nebo ty prachy dejte seznamu. Jestli cílíte
na cizí trh, tak za ty prachy vám taky seženu velmi pravděpodobně
lepší umístění.

A období? Stačí když budete mít takovou reklamu v ten den, kdy se
toolbar pagerank počítá. Tedy jestli vám jde jen o toolbar pagerank.
Takže stačí někdy tak za 4 měsíce.

T.
Received on 30. 04. 2007, 15:03 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 30. 04. 2007, 15:03 CEST