RE: Lepší pozice - méně návštěvníků (že by screenshot???)

From: Radek Ondra <radek (zavinac)>
Date: Wed, 5 Dec 2007 00:56:22 +0100
Muze. 
Kardialni vyznam ma taky text, ktery se zobrazi u odkazu, pokud to
vyhledavac taha treba z menu nebo nejakych pomocnych textu, ktere nedavaji
smysl ale obklopuji klicovou frazi, tak je take dobre toto predelat aby
vycucl relevantni text.
Onehda jsem predelaval pozici dominantniho obrazku tak, aby ho lepe videl
seznamacky fotoaparat. Je lepsi byt s screenshotem, ktery charakterizuje
tema a relevantnim textem treti nez s bilym flekem a popisem vysledku: " --
menu -- napiste nam -- prestat kourit -- nase adresa" nebo z ostreho provozu
"Jak přestat kouřit Kde jste: Hlavní stránka >> Drogy" prvni.

Doufam ze na vasi strance nepomlouvate doutniky, radeji se tam ani divat
nebudu.

R.

-----Original Message-----
From: Multi Motyl [mailto:multimotyl (zavinac) gmail.com] 
Sent: Wednesday, December 05, 2007 12:10 AM
To: seo (zavinac) nawebu.cz
Subject: Lepší pozice - méně návštěvníků (že by screenshot???)

Divný paradox:

Už asi týden jsem se svým webem http://prestat.kourit.cz na druhém místě na
seznamu na základní frázi "jak přestat kouřit". Dříve jsem byl pátý až
desátý, +-.

Co mě ovšem zaráží, je to, že se za ten poslední týden měl asi tak o
polovinu návštěvníků na tuto frázi ze seznamu méně. Jediné vysvětlení co mě
napadá, je to, že dříve byla na první stránce vyhledávání jiná stránka
(index) a ta měla screenshot. Tato zatím screenshot nemá. Může to mít až
takový vliv?
Received on 05. 12. 2007, 00:56 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 05. 12. 2007, 00:56 CET