Re: Vanocni Seznam-dance

From: Seochat.sk <seo (zavinac)>
Date: Fri, 28 Dec 2007 12:36:21 +0100
Offtopic: Dekuji za optani, darku jsem dostal az moc. ;)

V predeslem emailu jsem chtel vyjadrit, ze klient vi o SEO velky kulovy 
(s prominutim) a pokud neveri memu usudku, tak se nemame o cem bavit.
Ze mam stesti na idealni klienty? Mozna si je umim vyucit ;).

"kdyz klient spadne treba na druhou stranu a jeste k tomu mu spadne 
srank ze 40 na 3, bere ihned telefon jako svoji zbran do svych rukou"
V tom pripade uz ale nejde o pokles Sranku ale o pokles pozic, coz je uz 
opravneny strach.

V podstate nemame zadne rozpory a tato konverzace nikam nevede. Faktem 
zustava, ze by se klient na Srank a PageRank nemel divat, prave z duvodu 
toho, co se stalo ted Seznamu, nebo co letos delal Google, kdyz pul roku 
tu zelenou nudlicku neupdate-oval. Klient ma jine nastroje pro hodnoceni 
Vasi (moji) prace.

Zdravim,
tybi

http://blog.seochat.sk

slave napsal(a):
> cus
>> Prominte Slave, ale souhlasim s Dusanem, jste uplne mimo! Dokonce si 
>> myslim, ze byl Dusan jeste moc mily.
>>
>> "myslim ze je plno klientu, kteri vedi jak fulltext funguje"
>> Osobne neznam ani jednoho klienta, ktery by vedel, jak fulltext funguje.
>
> chytate me zamerne za slovo a nebo nevite jak jsem to myslel.. myslel 
> jsem to tak ze seznam ma pri hledani viditelne uprednostneny fulltext 
> (drive katalog)
>
>> "Prece si plati firmu ci cloveka, ktery se o to stara."
>> Klienti si neplati firmu, aby se starala o Srank, klient si plati 
>> firmu, aby se starala o navstevnost a zisky z toho plynouci.
>
> samozrejme, znam ale x lidi, kteri se docetli o sranku a kdyz jim 
> spadne tak volaji.. to co rikate samozrejme beru jako argument.. to co 
> rikate je vylozene veta z ucebnice.. toto neni argument z praxe. 
> Prominte ale mimo misu jste Vy.
>
>> "Nevim, jako toto je uplne normalni prirozena reakce kazdeho Cecha, 
>> ktery vlastni firmu."
>> Firma maximalizuje zisk a ne uzitek z dobreho pocitu vysokeho Sranku.
>
> viz vyse..
>
>> "Vase reakce je bud z toho, ze nepracujete s lidma a nebo z toho ze 
>> je pro Vas cislo sranku zbytecnym cislem."
>> Ano, je to ta druha varianta, srank muzu mit na strankach klidne i 
>> minus dvacet. Sleduji pozice, navstevnost a konverzi, pokud se tyto 
>> nemeni k horsimu, je mi jedno, co se deje s Srankem nebo PageRankem.
>
> Vam jo ale kdyz klient spadne treba na druhou stranu a jeste k tomu mu 
> spadne srank ze 40 na 3, bere ihned telefon jako svoji zbran do svych 
> rukou :-P ja taky sleduju srank jen okrajove.. kdybych ho na sliste 
> nemel tak ho ani nesleduju.. ale opet opakuju.. klienti jsou lide.. 
> vysvetlovat ze SRank je zbytecnost a to ze spadli je necim jinym a ze 
> se tam "treba" zase vrati atd.. a ze je to mozna bude ale stat vic 
> penez.. osobne bych Vas chtel rad videt u nejake konzultace s nakrklym 
> klientem..
>
>> Problem nastava jenom pro ty, kteri svuj prinos pro stranky klienta 
>> vysvetluji pomoci zvyseni Sranku a ne zvysenim navstevnosti nebo 
>> prodeje.
>> Ty se pak poti jako Vy!
>
> nevim kde jste vzal ze se potim a nebo ze vysvetluji prinos firme 
> pomoci sranku.. dostal jste na Vanoce malo darku nebo co? ja jsem 
> mluvil o urcite sorte klientu, kteri si sleduji svuj web velice 
> podrobne.. sludeji navstevnost, pozice ale i srank.. ale nevim proc se 
> namaham.. stejne se budete zase snazit cokoliv napsat proti, je mi to 
> vcelku jedno. Ja se setkal s destikami lidi a mam urcite zkusenosti ze 
> kterych jsem si udelal nazor na ktery mam rozhodne pravo.. Pokud Vy 
> mate jen idealni klienty pak blahopreju a preju do noveho roku porad 
> takove idealni klienty :-)
>
Received on 28. 12. 2007, 12:36 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 28. 12. 2007, 12:36 CET