Re: Důsledky momentálních výkyvů Seznamu a kdo na tom profituje.

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: Sun, 10 Feb 2008 17:59:53 +0100
Zdravím,

10. února 2008, 12:23:57, richard.marvan napsal(a):
rmtc> Já tedy nevím, ale ur&#269;it&#283; ty zmín&#283;né
rmtc> dva weby nejsou tak špatné, aby si toto zasloužili,
rmtc> nedopouští se žádných nekalých praktik apod.
rmtc> Takže záv&#283;r? Všichni cht&#283;jí investovat do
rmtc> PPC a ne do www!!!

 K  chování  Seznamu  se asi nemá cenu nějak zvlášť vyjadřovat. Poslední
 dobou  zmršil  co  se  dalo.  Zajímavé  na  tom  ale je, že se to nikdy
 nedotklo  všech sledovaných webů stejnou a nebo alespoň podobnou měrou.
 Jeden  příklad za všechny - včera na prvním místě, dneska na 16 místě -
 včera  cca  800  návštěv,  dneska na totéž KW žádná návštěva. No kdo by
 také  chodil z 16 místa, když na prvních 5 pozicích se už vše podstatné
 dozví.

 Ale  že bych kvůli 800 návštěvníkům šel do PPC, tak to zcela určitě ne.
 Spíš  budu ve volných chvílích agitovat u uživatelů Seznamu, aby přešli
 na  stabilnější  vyhledávač,  které dává relevantní výsledky a ne guláš
 z  náhodných  výsledků.  A  proč  mě  těch  800  návštěvníků v podstatě
 nezajímá?  No  protože z podstaty nevygenerují takový zisk, abych si je
 přihrál přes PPC.

 Pokud  se lidem bude tlouct do hlavy, že Seznam stojí za starou bačkoru
 a  pokud  se  bude  klientům  tlouct do hlavy, že proinvestované peníze
 za  Seznam  mohou jinde lépe zhodnotit, tak se buď jednou Seznam chytne
 za  nos  a  bude  makat  tak,  jak  chtějí uživatelé a budou z toho mít
 prospěch  jak  Seznam, tak uživatelé a inzerenti, nebo se Seznam prostě
 odporoučí do propadliště dějin... 
 
 P.S.
 Měl byste si něco provést s kódováním zpráv
 
-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz/
Received on 10. 02. 2008, 17:59 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 02. 2008, 18:00 CET