Re: Důsledky momentálních výkyvů Seznamu a kdo na tom profituje.

From: Vladislav Pecina , P-cut <magic (zavinac)>
Date: Mon, 11 Feb 2008 22:06:16 +0100
no myslím, že zde bylo napsáno neurčitě celkem dost, vraťme se prosím k 
technickým věcem a předmětem seo konference blízkým, situace fulltextu 
seznamu lze myslím řešit třeba na jejich blogu

že delší dobu nejsou výsledky stabilní si myslím všiml kdekdo, obvzláště ve 
velmi konkurenčních oblastech docházelo ke každodennímu tanci a současný 
superdance je jen perlička, ale Dušanovo vysvětlení lecos objasňuje, byl 
bych ještě trpělivý, zvláště k tomu, co se děje v současné době (postupně se 
míchají výsledky podle vah na jednotlivé atributy, jejich saturaci atd. 
alespoň to je můj odsledovaný průběh) tento, výsledky značně hýbající, 
proces zřejmě má svůj opodstatněný cíl. Že to obchodům nenahrává, to je 
jasné, ale, dává to mnohem více prostoru skutečnému seo pojetí, nebo, spíš 
by bylo lepší říct, všeobecně marketingovému pojetí (tvrdit zákazníkovi, že 
je lepší vyhodit xy k za něco než za něco, stále znamená vyhodit, byť lépe, 
či s návratností, pokud na sebe marketingové nástroje nenavazují, je někde 
chyba)

díky Dušane za upřesnění stavu

> Yuhů
>
> 
Received on 11. 02. 2008, 22:06 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 02. 2008, 22:06 CET